onsdag 15 augusti 2012

Jätteglass, jättekul, jättefint!

Här är jag! Var har jag varit? I Norrköping. Och där var det så himlans roligt! Vi hälsade på/våldgästade bästa E och M och medans dom var på jobb på dagarna så åkte vi till Söderköping och åt världens största glass och köpte sängöverdrag. Jag köper alltid så konstiga saker i Söderköping.... Eller så åkte vi till Norrköping C och köpte en liten fasadflagga och en påse lavendel att lägga i garderoben. Spenderbyxan på!

Sen åkte vi hem till deras underbara lilla hus och trädgård och tog en siesta tills värdparet kom hem från jobb. Då gjorde vi bara roliga saker igen. Grillade, tittade på allsång på skansen och bråkade om att Anders Lundin visst det är bäst, badade (dom andra, inte jag. Förihelvete vad kallt!), åt sötsaker, försökte förstå varandra (skånska VS. östgötska), åkte båt,spelade minigolf (en magisk runda, E spelade som en minigolf-gudinna, jag har heller aldrig spelat så bra i hela mitt liv och D fick storspö så han var tjurig sen när vi åkte hem.). Men, sen kom han på att han kunde posera lite sexigt i båten och puta med sin lilla stjärt så då blev han glad igen.   Åhhh, vilka bra dagar det har varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.