söndag 5 augusti 2012

Söndagkväll


Såhär kan man sammanfatta förra veckan. Iallafall några dagar av den. Finaste Lille V och hans finaste mamma Ida kom och hälsade på.

Vi gick till lekplatsen. Där gungade V och åt en hel del sand. Jag och Ida satt i skuggan medans min fina kille D lekte med lille V.


Sen blev lille V så trött, då satt han och filosoferade ett tag.



Sen vinkade vi av lille V och Ida. Tack för roliga dagar med en del action men massvis med trevligheter fina ni :)

Sen var både jag och lille hundkräket så trötta så vi tittade på OS. Det var ju spännande nåt så djävulskt när Lisa Norden kammade hem silver i triathlon.


Här satt jag och hojtade och skrek! Heja Lisa! Heja!

Och kolla den här tröttisen, hans dagliga triatholn består av 1. 50 meter löpning ner till fiskfammen 2. några centimeter simmning när han försöker få tag i fiskmaten i dammen 3. ingen cykling, men en hel del spring på "hans" ägor så ingen fågel, igelkott eller katt befinner sig där.

Nu tittar jag på en märklig film, My super ex. Rekommenderar ej. Och nu kom jag på att vi har glass i frysen. Det rekommenderar jag däremot.

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.