måndag 4 mars 2013

Helgen i bilder! Extra extra!

Godmorgon! I helgen har följande hänt bland annat:
• Ebba vill bara sitta, sitta, sitta. Inte ligga ner, det är tydligen barA för småpluttar.
• träning för tjockamamman
• premiärtur med tåg för Ebba och mig. Åkte visserligen bara till Perstorp, men ändå. Köpte en dricka, gick en sväng och in på världens äckligaste loppis. Det luktade på riktigt som om någon sketet lite här och där. Jag tvångsdushade när jag kom hem och handspritar mig hysteriskt. Men nu har vi åkt tåg iallafall. Ebba sov från vi gick hemifrån till vi kom hem igen så hon vet inte alls att vi varit på äventyr.
• har tvättat. Vårt tvättberg hade vuxit sig enormt!
• soffchillat
• haft 3-rätters middagsgäster
• lapat sol

Så nu tar vi ett rejält grepp om den här veckan för att se vad som bjuds! Hurra!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.