torsdag 28 mars 2013

Svar på gårdagens gåta +gulliga bilder på djur

Först, för att du ska slippa leva i ovisshet. Det långsmala paketet som anlände igår var är blockflöjt jag ropat in på tradera. Vad ska jag med den till undrar säkert du? Jag tycker dom är vackra. Punkt slut. Så den ska få bli nån slags inredningsdetalj. I lööööve tradera!

Idag har vi ätit brunch på världens mysigaste gård i närheten av oss. Det är en gårdsbutik som har lunchservering på fredagar och idag hade dom påskbuffe. Jag åt tills jag såg ut som ett ägg. Sen gick vi ut och tittade på det vi just ätit. Lamm.

 
Och mitt lilla lamm fick se lamm för första gången. Usch, vad knepigt det lät med tanke på att jag just skrivit att vi ätit lamm. Men jag åt bara lite lamm. Typ en tass.
 
 
Notera fåret som står och försöker äta på stängslet. Hade jag varit ett får hade det varit jag. Krängar-fåret.
 
För övrigt vill jag önska glad påsk såklart!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.