fredag 1 augusti 2014

Solkyssta morgonvindar

Allså...detta meddelandte skrev jag förra lördagen. Men det valde att lägga sig lite på vänt ute i world wide web. Men nu har jag fångat in det igen och här är det! Det är tidig lördagmorgon. Sista helgen på denna semestern. Alla sover. Utom jag. Jag lyssnar på morgonen utanför, njuter av den lite kalla vinden som letar sig in genom persiennerna i vårt sovrum. Det närmar sig nu. Vårt bröllop. Vår resa. Vårt nya äventyr. Jag försöker att inte bli alldeles uppe i varv men då och då sveps jag runt i en stress/nervös-vind. Hur kommer det gå? Blir allt bra? Inte vet jag. Det enda jag vet är att jag har de här två vid min sida. Och det räcker för mig♥️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.