onsdag 27 november 2013

Det bästa som hänt sen sist jag skrev?

Allså, jag vet att jag sagt det förr och säger det igen.....hojhojhoj vad tiden springer iväg.

Det roligaste/bästa som hänt sen sist jag skrev. Ida och Valdemar var och hälsade på mig och Ebba. HAPPY HAPPY DAY! Dom var på genomresa från Småland mot Odense och passerade oss lite naturligt. Mycket bra. Myyyyyyycket myyyyyckeeeet bra.

Igår hann jag bara innanför dörren så le mobiltelefon och vi fick en förfrågan om att åka till Väla. Så in med danse/snacke-loppan i bilen och iväg till Väla. Där fikade vi (som bestod av att Ebba åt upp min macka och en papperkaka och tiggde av vårt fikasällskap). Väla är stort. Finns mycket där jag vill ha. Typ allt.

Onsdag idag. Händer spännande saker idag, ska iväg och titta på vigselring hos en guldsmed. Ohlala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.