fredag 8 november 2013

Privat! Personligt! Chockerande! Wow! Banta! Sexskandal!

Det märks direkt. Tråkig rubrik= få läsare. Så i denna rubriken kör jag på allt som säljer. Koncept: kvällstidning.

Nu ska jag ju inte luras utan få in allt det som jag faktiskt har i rubriken.

Privat: Jag är lite ledsen och känner en klump magen för att min minsta lillasyster snart flyttar till Österrike för en säsong.

Personligt: Ska på två husvisningar nästa vecka. Hur spännande? MYCKET!

Chockerande: Ska gå på vattengympa imorgonbitti. En lördag.

Wow: Jag har vunnit första pris i en tävling! Apkul! Visar vinsten sen när jag fått den. WOW!

Banta: Banta är ju ständigt aktuellt. Jag har till dags dato varit inskriven på viktväktarna i 5 veckor. Resultat sen invägningen: Ett halvt kilo upp. Jaja, tjaj. Man måste väl få leva också.

Sexskandal: Jag har köpt nya småbyxor. I mjukt, behagligt material. Som sig bör när man är 30.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.