onsdag 27 november 2013

Uppspelt!

Det gick mycket bra hos guldsmeden. En underbar människa, kreativ och sprudlande. Och ringen, jag tror den kommer bli precis som jag önskar. Längtar tills den är klar!

Träffade en gammal kollega idag. Känns så avlägset och längesen men oj vad jag saknar dom människorna. Ebba och jag måste snart ge oss upp/ner(?) till Kristianstad och säga heeeeej! 

Fick iallafall överlämnat en gammal jacka. Vill bara storrensa, tokstäda och adventsfixa hemma, men när ska man hinna det? Kanske imorgon....fast då ska jag ju bara hem om, hämta busloppan, iväg på litet evenemang och sen är det natt. Kanske på natten imorgon?

På tal om imorgon. Klockan ringer 5.30....vattengympa 6.15. Upp och hoppa tjockis, tänk på frullen du får äta efteråt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.