onsdag 18 juni 2014

Paleo på marknad och 2*haremsbralla

Var det kul att gå på Åby Marknad eller? Skoja inte, det var suuuperkul! Jag älskar tydligen att gå på marknad extra mycket nuförtiden. Var HELT uppe i varv. Så mycket att jag nu är helt uppspelt över att det snart är Kiviks Marknad. Först anslöt Ebba och Daniel, men Daniel var en tjurkorv som inte ville köpa allt kul jag ville köpa och Ebba ville bara sprätta runt. Så efter ett tag vinkade jag adjö till dem och då kom Lina istället och så gick vi runt, runt och tittade på allt minst tusen gånger. Köpte vi då massor? Jag köpte två par haremsbralls och Lina köpte munkar. 


Så nu har vi liksom checkat in marknadsutbudet och kan drömma om vad vi ska köpa på Kiviks Marknad (vilket antagligen blir samma saker som vi köpte igår på Åby Marknad). Träffade Emma och Samuel också en sväng. Mysigt! För övrigt är det inte lätt att äta på det viset jag gör och gå på marknad och vara lite småhungrig. Naturella cashewnötter hittade jag iallafall som jag kunde moffa i mig. Stackars Ötzi, han hade nog inte kul när han gick på marknad..... ingen langos, inga munkar, ingen sockervadd.... Bara nötter, nötter, nötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.