lördag 12 januari 2013

Att göra lista

Jag borde sova nu men vi har varit på kalas och jag drack kaffe och är helt uppe i varv. Imorgon kommer min lilla syster hit och ska lattja med bäbisen och jag ska städa järnet här hemma. När man inte har sorterat och slängt på ett tag känns det som man har miljoner prylar så imorgon blir det rensa och röja. Älskar't!

Ska också försöka få till nåt slags insynsskydd till vårt badrum. Så trist att ha persiennerna nere helA tiden. Varit i färgaffären och kollat och surfat runt lite men blev dumsnål och vill göra själv... Notera bilderna på diverse insynsskydd. Funderar på julas och sen klistra dit egna bilder.
Mer på att göra listan: jag ska lära mig robotdammsugaren. Efter kvällens kalas och vi kom hem fick den helt fnatt, den kanske också druckit kaffe? Körde runt, runt och in i saker och på saker.

Nu ska jag försöka susse lura lite. Nattinatt!

Tillägg: det är inte min hand och fot på bilden. Fick butiksbiträdes-mannen att demonstrera hur mycket man ser genom plasten. Mycket bra. Han höll sin hand på ena sidan och jag var fluktaren på andra sidan som försökte få mig en liten titt. Bra övning!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.