onsdag 16 januari 2013

Morot

Härliga snön är tillbaka! Jag älskar det! Älskar älskar älskar det! Får energi av det vita ljuset, vill börja träna, springa, hoppa, tassa och tissla. Jag och Ebba och the hund tog en sväng på byn idag. Handlade så jag kunde baka morotsbröd och morotssoppa. Blev mycket god! Duktig kvinna!
Över till tråkighetet. Fan vad märklig världen är..igår jättekrocken på tranarpsbron (där folk kört om!!! utryckningsfordonen) och städerskan som snodde ett tåg. Idag gisslandrama i Algeriet. Vad händer? Jag blir ledsen och rädd och inte ens snön hjälper när mänskligheten är fullständigt dumknullad i hela huvudet. Fan. Vill daska till dom allihop som är dumma, skrika sluta och så blir allt bra. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.