tisdag 29 januari 2013

Men heeeej!

Hoho! Har haft fullt upp med dopplanering och dop, men nu är det över och Ebba heter Ebba och det var vackert och fint och jättebra alltihop och massa fina gäster, vi hade bjudit massa och det var så kul! Mindre kul är att det verkar som vinterkräksjukan också var på balunset för många har insjuknat...blä. Sambo har haft det, och jag har nog bara haft mammainställningen igång som gjort att kräkandet har fått åsidosättas. Bara inte ebbisen får det (knack i trä, salt över axeln, fyrklöver och annat bra).
Annars då? Ebba har fått sin första post bara till henne, jag har varit på zumba. Fan vad snygg man är. En riktigt sensuell dansbegåvning. Det är ju sånt man slås av när man ser sig i spegeln på zumbapasset. I N T E.

Nu ska jag se ledsen ut så jag kan få choklad av killen. Bra mot allt, framförallt kräksjuka. So long!





1 kommentar:

  1. Hej Anna! Ja, röva har inte slutat skaka än;) förstår att det är grym träning! Hur/var blev du instruktör? Är det kul och lätt att få jobb? Tjo

    SvaraRadera

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.