fredag 25 januari 2013

Det här med att somna...

Klockan är 05.30. Jag vet att tiden här på bloggen visar någon annan tid, det är nog på amerikanska eller något annat fräckt. Jag vaknade vid 5 och bara 'hoj vad pigg jag är'. Och det kommer ju straffa sig så jävla hårt sen. Men jag kan icke somna om. Ligger och funderar på allt möjligt. Saker som jag vill göra tillexempel.
Dags för en lista!
Johannas jag-vill-lista:
•Flytta till en stor stad. Kanske Köpenhamn?
•lära mig kitesurfa
•ha så obeskrivligt mycket pengar. Vi snackar grisigt mycket pengar. Hade varit käckt.
•somna om

Japp. Det var det. Vi hörs säkert snart igen. När jag kommit på fler bra saker och listor och funderingar och önskningar och drömmar och mål. Hepp.

Slänger in en gollig bild på hunden. Kurr Kurr Kurr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.