torsdag 22 augusti 2013

Besvikelse!

Jag hade det på känn. Vågjävel. Något har inte kännts bra denna veckan (allså matmässigt) sen sista vägningen och se på fan om jag inte gått upp ett halvt kg. Har kännt mig svullen och tjock och japp, det var sant. Helst har jag då lust att skita i alltihop och bara börja tjoffa i mig skit, men ajabaja, jag tänker på hur bra jag mådde de 2 första veckorna med LCHF och får försöka fundera ut vad som tjockat till mig den här veckan. Något jag tror är LCHF är uppenbarligen inte det och då blir det hejsvejs rätt upp i kantarellen och plus på vågen. Och nej, jag fuskade inte eller tjuvade i mig allt lösgodis som något smalt as förvarar här hemma. Men jag tjurar. Det erkänner jag.

Fat Feelings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.