söndag 25 augusti 2013

Helgen i bilder. Och då är det en dag kvar! Hur ska detta sluta?


Nu ska du få veta vad jag gjort hittills i helgen. Håll i hattfan för här går det undan!

I fredags var jag och min boyfriend i Åhus. Det var underbart trevligt. Vi trodde vi skulle äta räkor men istället för att behöva lukta räka i flera dagar så åt vi köttet från h i m m l E n. Så gott så jag fick svindel. Och förlåt mig lchf-Gud, men jag åt kulglass i åhushamn och sen kladdkaka. Var det värt det? Nåt så vansinnigt.


Love love love


Mmmmmmm....


Kolla! jag suger på lite solsken! Gott!

Sen blev det lördag och innan klockan ens var åtta var vi on the road. Vi åkte till västersjön där vi åt frullle och det var premiär för Ebba i världens bästa stuga. Hurra. Och kolla på rozz, vad han växt!





Sen vidare. Då somnade Ebba. 



Vi åkte och köpte födelsedagspresenter till vår lilla ettårigt och passade på att äta lite mer på margretetorp gästis. 


Fast vi åt inte så mycket. Bara vätskestopp. 





Sen åkte vi hem. 


Jag och min kille i bilen. Konstnärligt kort.

Sen tittade vi på fotboll. Det var inte alls kul och jag gick ca 1500 mil för att komma dit.

Efter det åkte jag och min mamma på teater. Bara en bergslärka i Landskrona. Ohh, den var mycket bra.
Jag köpte en bok som jag ska läsa, den handlar om kvinnorna som hamnade på citadellet. 



Och nu ska jag sova. 

Nattsinatt

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.