torsdag 28 februari 2013

Jag och Ebbeluring sitter i soffan och håller kväll. Tycker det låter tjusigt "håller kväll". Pappan och bäbisen for iväg på babysång tidigt imorse. Mig släppte dom på vägen så jag kunde dra ett träningspass. Mötte upp gänget på babysången, fikade (vrålbilligt, 3 spänn för en macka. Ska gå dit sen också när Ebba inte är bebis mer bara för mackan). Ekonomiskt!

Vi har varit ute och gått också. I nästan tre timmar. Hunden ser ut som en tuffsig råtta, för han for runt i all tösnö. Men faktiskt, det luktade vår i lyften och solen sken och jag har köpt tulpaner. När man gått så långt och tränat får man köpa Sibylla-mat, visst?

Nu ska vi fortsätta soffmysa, blåsa lite på bebismagen så det där lilla fina skrattet hörs, och försöka duscha hunden när möjlighet ges.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.