fredag 22 februari 2013

Senaste nytt

Fredag morgon. 10.25 svensk tid (bloggtiden visar ju något annat. Lite internationellt sådär). Nu kanske du tänker ohh, men har hon precis gått upp? Icke! Jag har hunnit vara på spinning och nu sitter jag och äter frukost. Duktig tjockis!
Sambon är ledig idag (HURRRRAAAAA) så han och Ebba och pisselasse (hunden) är ute på promenad så jag är helt ensam hemma. Känns märkligt. Men dom kommer snart hem och då ska vi greja och dona här hemma och kanske åka på äventyr. Jag är så otroligt sugen på att åka och shoppa, åka till Köpenhamn, eller till en stor stad.....men det varnas ju för smittor överallt så det känns inte så bra att dra ut Ebbeluring. Men visst är det konstigt, bara för det vill man så otroligt gärna göra just dom sakerna. Vi måste iallafall ner och handla mat och sånt, så då får jag iallafall komma ut lite i världen.

På tal om spinning, jag skrev ju för att tag sen att jag tycker att det är så inihelvetes-tråkigt, men kors i taket, när jag gick på det passet så var det jättekul! En jättebra instruktör och bra musik. Jag kom helt i spinn (haha?. Idag var det också bra instruktör och musik, men lite för tidigt och lite för tom mage för att känna någon livslust, men nu börjar jag landa.

Annars då? Jodå. Var på babysång i veckan på ny ort med E och lille E. Det var gitarr och hembakade bullar så både jag och Ebba var mycket nöjda. Igår skulle jag och min syster gå och simma, morgonsim. Vi skulle köra 6.30. Klockan 9 släntrade jag ner i morgonrock och då hade lillasyster precis vaknat...hoppsan. Så jag körde syster hem istället och käkade frukost hos mamma och pappa. Gooott.

Nej, nu ska jag tvaga min kropp innan mitt gäng kommer hem. Trevlig helg till dig och dig och dig.

Förövrigt är detta en rolig bild. Varför strumpor på händerna? Sminket? Minen? Jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.