måndag 18 februari 2013

Nagellackad och välgödd

Hoppsan. Helgen hAr inte varit så bra ur "goodbye mama-fatso-kilo" synpunkt. Fast det var det fan värt. Ätit världens godaste kycklinggryta och till efterrätt äppelpaj från himlen. Jag bara tjockade i mig. Ohh så gott. Såhär glad var jag:
http://youtu.be/P15sAB69sVU

Fast jag har tränat också kan jag säga till mitt försvar. Jag skrev ju sist hur tråkigt jag tycker spinning är men kyss mig i röva, det var jättekul! Mycket bra instruktör och kul musik. Halleluja.

Nu är jag och Ebba på sportlovskollo. Och le voffse är också med. Mamma är ledig och lillasyster Frida också, så Ebba och jag har det gott här. Och Rozz också såklart. Imorgon ska vi på babysång här. Ska bli så otroligt kul. Ska gå med E och lille E och det är så underbart kul att vi kom på att vi kan göra det ihop på måndagar när E är ledig. På denna babysången har dom gitarrspel, ska bli kul att se vad Ebbeluring tycker om det. Ohh jag längtar!! Sportlovs-tji och tjo så länge!

Ps: har också målat naglarna. Därav rubriken. Kul va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.