torsdag 14 februari 2013

Skärpning!

Minsann, jag tar mig själv i örat och säger "fy, vad dåligt uppdaterat". Fy fy fy! Ber om ursäkt för detta. Vad har jag gjort som varit så viktigt? Vet inte riktigt, men dagarna bara flyger iväg. Promenerar med Ebba och Rozz, leker med Ebba och Rozz, pratar med Ebba och Rozz, sjunger med Ebba och Rozz. Hitlistan just nu: akta dig för krokodilen, ett gammalt fult och elakt troll och Kalle Theodor ( som för övrigt är en mycket sorglig och ledsam visa). På Rozz hitlista: jag mötte lassie. Försöker också hinna umgås med min finaste fästman när han inte jobbar. Går sådär eftersom jag ska träna vareviga jävla dag. Det är så tråkigt så klockorna stannar och jag får verkligen tvinga mig själv. Kniper mig i örat och säger "nu snörar du på gympapjucksen tjockis och går och tränar". Och det är så sant det som sägs "det är skönt efteråt". Här är min bottenlista över träning. Tråkigast är nummer ett.
3: styrketräning
2: easyline(styrketräning i grupp)
1. Spinning
Japp. Så är det tyvärr. Önskar jag kunde säga att Ohh, det är så fantastiskt kul. Men det kan jag inte och ursäkta mig, men den kvinna som inte får ont i kissimurran av spinning, vad är tricket??

Kan berätta att klockan är 2.24 nu. Jag har återigen gjort kaffemissen och slevat i mig kaffe för sent. Speeeeeedad 🐣😜😜🐣🐖😷😷🐣🐾🍰👏🍆🍇😫❄🐣🐣🐈😜🐣😷👏😷✨✨🌁⛅☀💦👈🙌💃

Ska upp i ottan imorgon för babysång. Ebba äääälskar't! Inte att gå upp tidigt men att höra sångerna, titta och känna på dom andra bebisarna, äta på leksakerna som erbjuds och dra sin mamma i glasögonen.

Jag tycker så mycket om den lilla varelsen att jag blir alldeles matt! Det fjuniga lilla huvudet, den lilla näsan, dom små benen och lilla tjockamagen. Ojojoj, man svämmar liksom över fast på ett bra sätt.

Hiho silver, märks att jag hade mycket att dela med mig av. Nu har vi bott på samma ställe rekordlänge. Såhär länge har vi aldrig bott på ett och samma ställe. Fint fint hus som vi älskar har vi ju men både jag och sambo har lite kli i flyttar/projekt/äventyr/utmaning/nya möjligheter nerverna. Och det finns många spännande möjligheter här i världen....så vi har fullt upp att skicka länkar till varandra med hus här och där i Sverige/världen.

Men oj, nu måste jag sova. Bjuder på en bild av gladskrutten♥ godnatt på diiiig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.