lördag 23 februari 2013

Uppföljning och skämskudde

Jag har kommit på att jag inte är så bra på att följa upp saker här i bloggen. Jag berättar liksom A men glömmer B. Så kan vi ju inte ha det! icke! Spöstraff på sånt! Här är några grejer jag kommit på att jag inte berättat B på. Vi börjar med den här helgen som jag har skrivit lite om och hoppats på äventyr. Blev det äventyr då undrar du såklart. Japp. Igår åkte vi till plantagen. Det ska så lite till för att roa mig nuförtiden. Innan dess loppis (jag...inte sambo, han satt och klöktes i bilen). Sen lunch på Graffiti på Råå, sen Ica Maxi på Råå, sen Härliga Hem och sen åkte vi just det, hem. Bra äventyr va? Idag då? Idag blev inget som vi tänkt men ändå bra. Vi ville ut i skog och mark och ringde kamratos och sa: heeeej, vi ska till skogen utanför er by, ska vi ses där?
Jaaaaa! sa dom. Så vi körde dit och hoppihelvete vad glatt det var där. Det var så glatt att vi fick köra hem till våra kamratos istället och gå till en pulkabacke och sen hem till dom och fikade. Så det blev jättebra ändå. Sen åkte vi hem till mina päron och till lillasyster. Hon och hennes kamrat ska ut på lokal ikväll. Danny-boy (min kille yeah) och jag satt på Fridas rum och frågade om låtar dom diggar till och sånt. Vi höll låda kan man säga. Toppen.

Vad mer var det som jag tänkte på? Jag kom helt av mig nu, tittar på mello-festen. Army of lovers nu. Vad händer? Mimar Camilla Henemark och vem är den ljushåriga tjejen bakom? Fattar ingenting. Återkommer när jag förstår lite mer. Måste hitta en skämskudde. Ps. Jag var på spinning imorse. Ville bara säga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.