onsdag 30 oktober 2013

Bilder från en helg som gått....

Nääääääääääeeeeeee! Redan onsdag och jag har inte ens gett någon helgredogörelse. Kan säga som såhär: mycket bra helg. Mycket bra.
Lite bilder från söndagen....då åkte jag och Ebbelur till staden. Vi åt lunch på Dunkers, sen packade jag ner sprättis i vagnen och så somnade hon som en stock. Så gick och gick och gick jag. Hela vägen till Sofiero och tillbaka. Och staden var så vacker och jag saknar havet, stadspulsen, söndagsflanörerna och utbudet.... sen gick vi på teater, bebisen och jag. Det var väldans kul. Dans och neon och massa kul. Så kul att Ebba hottade in sin napp mitt på scen så jag fick krypa efter, hon dansade och jazzade och klappade. Jag blir så varm i mammahjärtat när jag ser att hon är en liten framåt, orädd tjej. Älskade lilla loppa. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.