tisdag 8 oktober 2013

Väldigt lite beslutsångest

Min förmåga att vända och vrida på saker och analysera är vida känd. I alla fall i mitt eget lilla universum. Dilemmat, som egentligen inte är något dilemma: Min födelsedag som närmar sig med stoooora steg.

fast nu bestämde jag mig på studs hur jag ska göra. Så nemas problemas med det. Ahh, Klart.

Till något roligare. Min önskelista!


 
 
Namnsmycke. Så fint! Har alltid en lååång kedja med olika hänge i, perfekt med ett fint namnsmycke. Vill att det ska stå Macgyver. Bara skoja. Det ska såklart stå Daniel Johanna Ebba och lille pisselasse. Nä, bara skoja, pisselasse får tyvärr inte vara med. Han är världens finaste hund ändå.
 
En snygg mixer. Min förra mixer använde jag så mycket att mixergrejen slutade fungera.
 
Ohh, det finns ju så mycket man vill ha.
 
Vad är detta? En uggla med ett rött öga och ett brunt? Och med en fläck på magen. Galet gullig. Den vill jag också ha.
 
Dagens google tips: sök på gulliga djur och sen väljer du bilder. Man dör nästan söt-döden.
Men allså. En tvättbjörn som bär på en kattunge. Det blir liksom inte gulligare än så.
 
Nog om detta. Skärpning. Tillbaka till önskelistan.
 
Hmm...jag var nog klar där. Jag återkommer när jag kommer på mer.
 
Blygsamma hälsningar
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.