torsdag 17 oktober 2013

Högintensivt chokladintag

*kräkspann fram tack* Tänk dig känslan när du inte ätit socker eller godis på länge, och sen äter 200 gram Marabou alldeles för fort? Wouuuähhh, mår äckligt illa.

Ska försöka prata om något annat så jag glömmer hur illa jag mår.

Idag har jag fått mycket kvalitetstid med mitt lilla busfrö. Jag hade lite komptimmar att plocka ut så tisdag till fredag jobbar jag bara tre timmar (allså per dag. Inte totalt). Idag körde jag och Ebba en favorit i repris och gick på kyrkans barntimme och sjöng, dansade och åkte rutchkana en miljon gånger. Sen åkte vi hem, jag åt lunch och pappan tog över och jag åkte till jobb. Efter tre timmar kom jag hem och då åkte pappan till jobb. Tudelou.

Jag och Ebba tog en tur på byn och gick till biblioteket där vi var länge. Både Ebba och jag tycker om att vara där. Massor av böcker, massor av hyllor, massor av spännande vrår och skrymslen.

Det gjorde mig gott att skriva ett tag, nu kan jag trycka ner dom sista chokladbitarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.