tisdag 25 mars 2014

Elsa Beskow muggar på middagshjälpen.se

Middagshjälpen.se är väldigt kul, det ha jag ju sagt innan. Man samlar poäng och får massa bra inspiration och tips när det kommer till matlagning och färdigheter i köket. Nu såg jag att de hade fått in Elsa Beskow-muggarna i sin poängshop igen och jag blev ju helt taggad. Fick den fina med jordgubbs-flickan i julklapp av Lina och vill gärna ha några till. Meeeen, jag var inte snabb nog och de var redan slut. Attans. Menmen, den som väntar på något gott. Kanska ska satsa på att komma upp i 20 000 poäng så jag kan välja matkassen? Vill du också tjäna lätta poäng och byta mot saker (men var snabb för fan så du inte missar som jag gjorde...) så klicka in på middagshjälpen.se. För övrigt är jag på mycket bättre humör idag. Skönt för mig och övriga inblandade i mitt liv. Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.