söndag 23 mars 2014

Instagram-utmaning

Söndagkväll. Jag har varit på kakkalas#proppmätt
Helgen har varit fin. Träffade Elin i Helsingborg igårkväll. Vi hade så jävla kul. Inspirerande, visioner, funderingar, planering och spark i röva. Nu kör vi.

Idag åkte jag och Ebba in till stan. Där åt vi lunch 

Underbara unge♥️

Sen tog vi en lång promenad vid havet och staden och Ebba sov och jag brände lite fet inför kakfrossan.

Sen bussen mot kalajset.

En annan rolig sak i helgen: detta har flyttat in hos oss.

Jo, det här med instagram: fick vardagsutmaningen av Ida. Allså fem bilder från min vardag i fem dagar. Och skicka utmaningen vidare varje dag. 
Kul. 
Lägg gärna till mig. Nä, nu måste jag knäppa upp brallan(som redan är resår...) och försöka räta ut mina proppfulla tarmar. 

Hej så länge. 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.