fredag 28 mars 2014

Tyst i mun så får du socker. varför kan jag inte bara hålla käft?

Jag började på vuxencrawl denna terminen. Miiiike kul! Miiike kul! Som en säl far jag fram i vattnet, sprattlar med benen och viftar med armarna och med lite tur kommer jag ihåg att andas. Nu har det ju gått ett tag av övning och nu ska det vara tävling. Man tävlar "bara" mot klockan, klarar man det på en viss tid får man guld eller silver medalj. Jag blir ju helt speeddad när det talas om tävling och egentligen hade jag nog mått bäst av att låta bli. Men jag kan ju bara inte......faaaaan. Så nu ska jag allså dyka i från PALLEN på söndag och tävla mot klockan. Och givetvis har jag sagt till mama, papa och systrar som ska komma och heja. Fan. Fan. Trippelfan. Här gäller mental träning och mental styrka. Andas in och andas ut. Fan. Det kommer bli så jävla förnedrande, men jag kan inte låta bli. Jag blir alldeles för tävlingssugen. Andas in och andas ut.

Visionen:

 


Verkligheten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.