söndag 2 mars 2014

En annan MYCKET KUL sak från helgen!

Jag berättade ju visserligen att Ebba och jag var på Emporia i söndags, men nu ska jag berätta hur det kom sig.... I onsdags ringde min syster F, som ju hållt till i Österrike och frågade vad jag skulle göra på söndag. Öhh, jag ska på kalas, sa jag då...vadådå? - Jag kommer hem, sa hon då. Nu var hon nöjd med säsongen och eftersom hennes knä satt typ 50 grader åt fel håll så kunde hon varken åka eller festa så nu ville hon hem. JAAAAAAAA hojtade jag! Så hon anlände till Malmö i sönsdags där jag och Ebba mötta upp och sen kom Daniel och hämtade oss allihop när han slutata jobba och sen iväg på kalas. Det bästa var att det var vår mamma och andra syster som skulle ha baluns eftersom de fyllt år, så vi höll det hemligt att F skulle komma hem. Gissa om det blev hejbaberibba och tjohalloj när hon plötsligt stiger in genom dörren? L Y c k a. Ebba höll låda och lekte så håret krullade sig på den lilla hjässan och jag åt så mycket kakor att jag får stå mitt kast idag: fasta. Skulle bara berätta det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.