tisdag 11 mars 2014

Sångpåse från Oskar&Ellen

Ebba fick en sångpåse från Oskar&Ellen när hon fyllde 1 år av sin moster Frida. Hon ääääälskar den! Vi sjunger låtar till de olika figurerna, plockar i och plockar ur ur påsen och nu ser jag att Oskar&Ellen ska öppna webbshop. Finns en risk att jag går bananas där.... Dessutom kan man fylla på sångpåsen med nya figurer....kanske ska Ebba få det i försenad namnsdagspresent? Nu hittade jag en tävling där man kan vinna ett underbart picknick-set från just Oskar&Ellen. Tävlingen hittar du här: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/2014/02/25/tavling-vinn-produkter-fran-oskarellen-2-vinnare/#comment-7280 Fast gå inte in och tävla, det minskar mina chanser att vinna :)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Nu är vinnarna av läkarväskan och picknick korgen från Oskar&Ellen presenterade på bloggen, kika in och se om du var en av dom :)

    KRAM

    SvaraRadera

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.