lördag 4 januari 2014

Äntligen egentid

Som mamma är det svårt att få egentid. Och att hinna träffa sina vänner. Inatt kombinerade jag alltihop och fick både egentid och umgås med finaste Emma a. 6 timmar på lasarettet med ännu mer allergi på kropp, på och i hals och cocktails med medeciner. Vad är det som händer egentligen?

Men vilken tur, vilken värme i hjärtat, att vänner som Emma finns, följer med, klappar när dom sticker i armen, underhåller, ifrågasätter och hjälper mig att hålla humöret uppe. Tack Emma. På riktigt, ett innerligt varmt tack när du tar av din tid, ork och omtanke och finns där för mig. Du vet att jag gjort precis samma sak för dig tusen gånger om.

Landade hemma i sängen vid halv sex imorse och sov till halv tio. Fortfarande lite kliig och rosig, men nu tar jag det härifrån, det måste bli bra. Det blir bra.

Rudolf med röda mulen! Du ska va med de andra renarna i tomtelandet ju. Så, schas!

Smygbild på Emma. Smygbild är Tydligen ett ord som inte fanns i t9 som föreslår smygnudist...? Skriver man ju ofta... ;)


Lite avslappnat chic med slangar och sladdar överallt. Och stick i armarna. 

Dagens miljoner kärlek och tacktacktack går till Emma♥️, den roliga sjukhuspersonalen och möjligheten att få hjälp. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.