måndag 13 januari 2014

Syndare!

Ja, borde sova och 22.30 är min NU-SKA-DU-SOVA-TID men jag är så hungrig. Stackars i-lands människa va?


Jag har varit duktig och skött mig och inte ätit det jag inte ska äta, utan ätit det jag ska äta och räknat Points och hejochhå duktig tjockis. Men så igår hände en sak.....


Vi skulle beställa piiiiizza med svärpäronen och så, och jag tog en kycklingsallad. Bra där. Men jag var så hungrig.....så kom brödet fram. Det vita, goda, fantastiska pizzabrödet. Så, ja, jag har syndat. Och när jag syndat klart på salladsbrödet så kastade jag mig över Daniel som ine äter kanterna (!!!!) på sin pizza. Och som dessutom tyckte det var för mycket bröd i sin pizza. Stackars honom. Tur att han har mig som kan hjälpa till. Stackarn fick knappt lägga ifrån sig maten innan jag likt en hyena kastade mig över resterna och slickade i mig varenda smula.


Var det värt det? Nåt så in i helvete! Så idag har jag inte sprätt med någon extravagant mat, bara det nödvändigaste och inget utöver det. Men jag tror faktiskt det klarar sig rätt bra (håll tummarna). Hade massa aktivitetspoints och min veckobonus så det räknade jag bort på brödet igår. Ohh vad gott det var. Älskade vita bröd. Ska sova nu och drömma om brödfrossa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.