fredag 31 januari 2014

Quinny zapp is da shit!

Jag har ju glömt att berätta att vi köpt ny vagn! Förra helgen invigde vi den i skarpt läge. Skulle den motsvara mina förv'ntningar på att vara lätt och smidig på buss/tåg? JAAAAAA! Den var helt fantastiskt. Allså, varför har jag inte velat ha en vagn med svängbara hjul innan? Halle fucking luja. Ska bara komma på hur man fäller den till liggläge så är allt komplett. Förra söndagen bjöd syster Lina in på semmelfika i staden, så vi åkte in, Ebba och jag. Visionen var att vi skulle promenera till Sofiero när vi kom till staden. Men eftersom kylan var av den sorten som letar sig in under kläderna, skinnet och skelettet så bestämde jag att det fick bli biblioteket istället. Så jag satt och spelade candy crush, läste mail, bloggade och Ebba sov så gott i sin nya vagn. Quinny zapp heter vagnen och skoja min doja vad lätt den är. Och liten när man fäller ihop den. Perfekt! Jag gillar den, Ebba gillar den. Hurra!  Och sen blev det semmelfika. H e r r e g u d vad gott. Hembakta semlor. Jag klippte två, tänkte att är det någon gng det är värt det så¨är det när Lina bakat egna semlor. Ahh, dreglar bara jag tänker på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.