torsdag 30 januari 2014

Ingen röst...

Hejhejhej

Är det bara jag eller går veckorna ovanligt fort just nu? Hur blev det redan torsdag? Jag är fortfarande ömklig och förkyld. Tappat rösten också såklart. Det slår aldrig fel. Blir jag förkyld så sätter det sig på rösten och jag kraxar fram mina meningar och ord. Sjukt enerverande. Stackars Ebba är också förkyld. Hostar och snörvlar. Och hennes pappa också. Stackars oss alla. 

Ebba sover så jag passade på att gå bananas på middagshjalpen.se. Bli medlem du också! det är jättebra! man får massa bra tips och tjänar poäng som man kan byta till prylar. Love! idag slängde jag ut en fråga vad man kan göra med massa köttfärssås som jag gjorde häromkvällen. På några sekunder ramlade tipsen in på köttfärs med stekt vitkål, lasagne och paj. Mycket bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.