onsdag 7 maj 2014

Drömmen om Duplo-safari! Samlat apmånga blöjpaket....

Hos Libero får man poäng om man registrerar koder från blöjpaketen. Sen kan man köpa saker i deras poängshop för poängen. Jag har bland annat beställt en sångpåse till Ebba därifrån som hon älskar. Nu har jag sparat massa koder som jag inte registrerat för att man kunde byta in poängen mot Duplo. Jag siktade in mig på ett safari-tåg med djur och djurskötare. För det skulle man ha elva jävla koder. Jag har haft de här tomma förpackningarna instoppade i ett skåp och jag visste att det närmade sig elva nu. De har legat i vägen och liksom rasat ner över en så fort man öppnat skåpet. Drog just ut alla tomma blöjpaketen ur skåpet för att räkna dem. 10 klockade vi in på nu. När jag loggar in på Liberos sida ser jag att de har slutat med kampanjen. Men va faaaaan.....så nu har jag suttit och knappat in alla koderna till den vanliga poängshopen istället. Jaja, man kommer iallfall kunna öppna skåpet utan att riskera att få ett tomma-blöjpaket-berg-över sig. Hur störigt? Jättestörigt.


Nä, nu måste jag gå och lägga mig även om det finns så mycket kul att surfa runt bland. Jag har börjat titta på game of thrones igen. Snart klar med säsong 1. häromkvällen låg jag och tittade på ett avsnitt i sängen på ipaden och Daniel låg och nästan sov. Plötsligt frågar han vad jag tittar på, om det är porrfilm?


nä, men man kan nog tro det så som det gökas i den serien. Göka och halshugga, det var grejen på deras tid!


God natt från mig och game of thrones-gänget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.