tisdag 27 maj 2014

För 13 år sedan. Du+jag=sant.

Först gick jag 3,5 km med Ebba  i vagnen, ingen Ebba somnade. Sen upp till hennes rum. Där skulle det snackas och visas nappen och partytricket nappen-in-under-pyjamas-tröjan skulle ju också repeteras några miljoner gånger. Till slut somnade jag, hängandes över Ebbas sängkant.Och nästa gång jag vaknade sov hon med. Win-win!

Gick igenom lite bilder på mobilen. Har jag berättat vad min blivande man hade hittat på när vi firade 13 år (ja, det var allså inte 12) år tillsammans?
Jo, först så kom barnvakterna och tog hand om vår busloppa. Sen åkte vi på bilbingo :) Det är sånt mogna, 30-åriga småbarnsföräldrar ägnar sig åt. Mysigt men ingen vinst tyvärr. KANSKE FÖR ATT DET BARA VAR HORNUMMER DOM LÄSTE UPP? Oj, förlåt, tourettes.





Sen åkte vi in till staden och åt på restaurang och planerade för sånt som måste göras innan sommaren är slut och vi gifter oss och åker lååångt iväg......

Vi tittade till vår båt också.   




Sen gick vi på bio och såg världens kanske sämsta film "Bad neighbours". Den går i princip ut på att Zac Efron visar sig utan tröja i 99% av hela filmen, alla röker på hela tiden och skådespelarinsatserna var så usla att man undrar om dom röker på på riktigt? Men det var i alla fall mysigt att vara på bio, smoffa i sig popcorn och få tillbringa lite tid med finaste, bästa Dogge :) Och vilken fin dag. Hmm...undra om Daniel och Johanna för 13 år sedan hade tänkt att det skulle bli bilbingo, bröllopsplanering och Ebbeluring-prat 13 år senare? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.