fredag 30 maj 2014

Smartsontest: McVities Digestive


Jag fick en avi att jag hade ett postpaket att hämta ut från Smartson. Ett skepp kommer lastat med : kex!

Jag hade blivit uttagen att var med i Smartsons kampanj tillsammans med Mcvities Digestive. Är det nåt jag älskar så är det Digestive och är det nåt annat jag älskar så är det fyllda kex. Här har vi då både och. Shit pomfritt, Ötzi åt ju inte alls den typen av mat så jag fick helt enkelt låta bli.



Som den snälla kollega jag är dukade jag upp fint till mina kära arbetskamrater istället.
För att göra det mer spännade blandade jag smakerna hejvilt. Fast dom med citron var aningens gulare.

Betyg då? Mycket höga poäng delades ut. Ska jag lite snabbt räkna ut ett medelbetyg så hamnar vi nog på en 3:a på en 5-gradig skala.




Dainel och Ebba tittade också förbi. De smakade också. Eller ja, inte Ebba, hon ville inte ha, men Daniel testade och jodå, helt ok var hans utlåtande.





Slut på det roliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.