fredag 11 april 2014

Buzzadortest: Mr Muscle Anti-kalk

Buzzador är superkul! Sen jag gick med har det ramlat in lite olika saker som jag har fått vara med och testa. Allra första testet var Mr Muscle Anti-Kalk. Jag som älskar rengöringsmedel blev såklart gaaaaalet toppad. Jag gjorde det själva testet till egentid. Bara jag och Mr Muscle. Barn, kille och hund skickades iväg för jävlar vad jag skulle anti-kalka. Vi har inte jättemycket kalk, men en del. I vår dusch kommer ibland takstrålarna lite hejsansvejsan och det beror på att de har kalkat igen. Jag gick loss i duschen, spejade och väntade. 

Före...ser ju asäckligt ut. Här brukar allt schampoo stå...hoppla vad smutsigt. 

Efter: 
Woooow!

Under tiden jag väntade passade jag på att sortera lite bland mina nagellack. Också en favvosyssla. Sådär ja, efter ett litet tag sköljde jag av inne i duschen. Jag sprejade både på glaset, duschmunstycke, kanter, duschväggar.....överallt. Och minsann, det blev inte skinande rent men en markant skillnad. Jag är nöjd! Jag tror absolut att det är en produkt som kan göra skillnad för dem som har mycket kalk i sitt vatten. 

Ohhh vad det skiner! 

Sen fortsatte jag och sprejade på....hmm, jag hittar verkligen inte ordet..men där man tvättar händerna och där man ställer tandbortsmuggar och sånt. Resultat: mycket bra! Mr Muscle anti-kalk rekommenderas. Aningens bättre än andra rengörinsprodukter jag använt för att få bort kalkfläckar, och fungerade mycket bra som duschrengöring. Luktar gott och "rent". Aningens stark kanske (svider lite om man inte har handskar på sig...)Men ont ska med ont fördrivas! Jag ger Mr Muscle Anti-Kalk 3 av 5 skurmoppar i betyg! Till alla som bor nära mig, som jag känner och sådär, eller ja, även om jag inte känner dig så hör av dig. Har ett gäng rabattkuponger att dela ut så gillar du rengöringsmedel och vill få bort kalket, lägg ett mail (Emma, jag vet att du vill!) Har två tester till att göra, den ena är på sånt där bajsspray från Glade (också genom Buzzador) som man har på skithuset och den andra är på Carte D´ors nya glass (genom Smartson).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.