måndag 28 april 2014

Helg helg helg helfylld med intryck. möten, känslor och upplevelser

Jag vet inte var jag ska börja när det gäller helgen som gått. Vilken massa saker som hände på en och samma gång! Låt mig ge dig ett litet smakprov: På krakel och spektakel i Halmstad hann jag med att: - boka tid för att prova brudklänningar och PROVA en brudklänning inne på mässan. Känslan att se sig själv i brudklänning=fint! Ska till Ljungby om några helger med mamma och systrarna och i lugn och ro prova klänningar hos http://www.dwljungby.se/sortiment.html - träffa, lyssna till och få ett signerat ex av Erik Ståhls bok "Jag njuter så länge jag varar". Besök hans sida http://www.erikstahl.se/ och har du möjlighet så gå och lyssna till hanss föreläsning. Och ännu viktigare: KAN DU OCH FÅR DU LÄMNA BLOD SÅ GÖR DET! - träffa massor av roligt folk, bland annat http://blogg.loppi.se/stadstjejlantlolla/ som åkte med mig från frukosten till mässan. Det visade sig att vi gått på samma radiomediautbildning i Båstad (inte samtidigt..). Världen är liten! - fick så proppade goodiebags att jag är glad att jag hade bilen och en stor bil dessutom där alla 4 (!!!) goodiebags fick plats. Vilket jobb http://www.meekatt.com/ (Malin Birgersson) har lagt ner på mässan och för att få allt att klaffa. Jag tror hon vilar gott idag och några dagar till ;) - träffat massor av företagare som befann sig som utställare på mässan. Priserna var så galet bra på allt! Köpte från me and i, my bliss....MASSOR! Allså brallsen jag köpte från me and I till mig själv är det skönaste jag ägt. De är både snygga och casual och jag fattar inte att jag överhuvudtaget bryr mig om att äga andra kläder. Så sköna är de! Nä, dags att ta ett rejält punggrepp på den här nya veckan när vi ska sjunga in våren och allt sånt. Jag ska försöka samla mina intryck, visa bilder på mina SUPERfynd och berätta mer om allt kul på mässan när jag fångat in alla små tankemoln som snurrar över mitt lilla huvud. Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.