torsdag 24 april 2014

Svara på undersökningar, få poäng och välj premier! Smiiiiidigt och kul!

Jag tycker om att va med i olika paneler. Det är snabbt och lätt och man får poäng för det man gjort. Poäng som kan bytas mot diverse saker....jag har bland annat fått biobiljetter, hundkoppel, blomstercheckar, smink och mycket annat för poäng jag fått genom ilka paneler. En av de bästa panelerna med riktigt fina premier är Yougove.se Det är roliga undersäkningar som man svarar på genom Internet. Och när man kollar i deras premieshop är det mycket som iallafall jag vill ha :) Vill du också tjäna lätta poäng och byta mot premier? Bli medlem här: https://yougov.se/refer/rHbVmKc1zlA72ZCLFeOmxw/ Vi ses i premiedjungeln :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.