fredag 20 september 2013

F R E D A G med Ferrari, poledancingdrömmar, babyboogie

Kära vänner,

Nu tar jag helg. Och inte vilken helg som helst, det händer massa kul! Nu sitter jag på tåget, ska möta upp mitt lilla gäng i Bjuv för vidare färd mot Landskrona. Förresten, vet du vad min kille gjort idag? Tagit en liten tur i vår sommarbil. Nä, bara skoja, det är inte vår, men han fick i 30-årspresent att köra Ferrari. Hur lycklig var han inte när han ringer efteråt och säger att han kört i 220 km? JÄTTELYCKLIG!



Okej, tillbaka till me, my self and I. idag ska jag och mamma på landskrona teater och titta på cirkus Cirkör. Jag älskar nycirkus! Vill alltid börja med poledancing eller lära mig hänga i såna där ringar och snöre efteråt.


Imorgon ska jag bebisgosa hela dagen. Den där känslan av att vara från sitt barn hela dagarna...inte lätt. Nästa vecka är dessutom kvällarna också fullproppade med saker och ting, så då kommer det göra extra ont i mammahjärtat! Så imorgon och på söndag ska det vara Ebba+Mamma tid. Imorgon ska vi på babyboogie på Helsingborgs stadsbibliotek och skaka lite på blöjrumpan. På söndag blir det söndagsstek hos svärpäronen. Gott gottare gottast. Just det, på lördag ska vi också hämta en tripp-trapp stol i Rydebäck. Mycket bra deal, kusinfika ingick! I love to fika.

Nu ska jag hoppa av tåget och inte glömma något (hunden, mina saker, jackan). barnet är med sin pappa, så ni behöver inte ringa soc och säga att ni tror jag glömt min lilla skruttelutteli. Jag ska pussa sönder dom där små tjocka kinderna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.