torsdag 5 september 2013

Pompom-bollar och dumhuvud

Sitter och tittar på lyxfällan med liten Ebba i famnen. Är så mysigt att gosa med henne när man inte fått bebisgosa på hela dagen. Hon är lite förkyld stackarn. Jag blir verkligen inte avslappnad när hon är krasslig. Hade så gärna tagit det själv istället. Lilla trollunge♥

Igår hade jag så ont i huvudet att jag trodde jag skulle få en propp. På riktigt. Jag gick och la mig vid halv sju, och då bölade jag lite och tänkte att det här blir en sån snyftis där min kille kommer upp så är jag helt borta. Men, jag vaknade imorse och mådde bra så heja på det.

Allså dom i lyxfällan. Vilka jävla spån. Saker dom inte betalt: sin sons dagisplats, sin bil och sitt hus. Och sina privata skulder. Och extra lägenheter. D u m h u v u D. Dessutom verkar mannen i huset va en stor jävla bebis. Han visste inte att kärringen köpt ett hus, han visste inte det ena och inte det andra. Nä, men va fan hände med egetansvar då din pussy?

Okej, mer från lyxfällan: dom har allså lån på ellos och sånt på över millen. Det innebär att dom köpt hela ellos för jag tror man får hela det företaget för en miljon. En överraskning till: dom hade inte besiktigat huset som tantan köpte lite impulsivt.

nä, jag gör pompom bollar till bäbisens ettårs-kalas istället. Mycket mysigare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.