fredag 13 september 2013

Nytt tema: Farliga djur

Allså, vad fan. Det finns tydligen så mycket farliga djur att det är lika bra att jag börjar kategorisera dem. Först hade i alligatorgäddan. MYCKET farlig och otroligt vassa tänder.

Här är nästa djur som också är farligt, men på ett annat, mer dolt sätt:
http://hd.se/inrikes/2013/09/12/fruktad-nyckelpiga-sprids-i/

Min syster Frida har också berättat om en spindel som  lever i havet???? Va? Okej. Kan inte den och alligatorgäddan äta upp varandra då så har vi löst det problemet. När jag fått en bild och mer fakta om denna best kommer jag givetvis informera er. Känner mig som en liten skolflicka som ska redovisa uppsatsen "farliga djur man inte vill möta i det vilda".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.