måndag 2 september 2013

I norpan

Måndagkväll. jag är trött, tröttare, tröttast. lovade min sister in crime, Emma, att jag skulle uppdatera lite bättre från helgen. det var en rolig helg. det var ett roligt kalas. men man märker ju att man börjar bli gammal, vid ett på natten ville jag åka hem och lägga mig och susselura. men balunset var mycket kul. och det var mycket kul att träffa Elin och folket i Norrköping. 

Ebba och hennes pappa har också haft en bra helg verkar det som. och idag kom jag hem till massa kanelsnäckor och en doft av nybakat i hela huset. mys. allså förlåt, jag skriver ju inget kul alls just nu. bäst att sova lite. kramkramkram till alla men mest till min bästa Emma. - hjärta hjärta hjärta-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.