onsdag 26 februari 2014

En helg som passerat...


Jag har svårt att förstå hur tiden flyger iväg. Plötsligt har en vecka gått igen. Och igen och igen och igen. Är det detta folk menar med att "det går så fort när dom är små". För det gör det verkligen. 

Helgen som var för några dagar sen var fin. 

Ebba och jag åkte in till stora staden.


Vi flanerade runt, fikade, tittade på hundar, vinkade och dansade när vi hörde bra musik. 

Vi såg på teater. Efteråt gick Ebba fram och hade lite picknick. Och klappade en snäll leopard.

Om man älskar ost så mycket som Ebba gör så förstår du säkert hur lyckad denna fikan var? 


Sen kom pappan och hämtade oss. Så åkte vi den stora bron över stora havet och var plötsligt i Danmark. 

Ebba åkte kundkorg. Nästan lika succéartat som osten. Jag älskar bilka!
Som Ica maxi fast på danska!

Sen åkte vi till Kastrup och hämtade ebbas mormor och morfar. Vilken fin dag! Den lägger jag i hjärteasken till gråa dagar. 

♥️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.