fredag 21 februari 2014

Talande apa i Halmstad!

Allså, att buktala är ju en galet svår konst. Klart man har gjort sina taffliga försök, men antingen rör sig munnen för mycket eller så hör man inte vad jag säger. Så jag är ju ingen talang direkt. En som är det däremot och som kommer befinna sig i Halmstad på Krakel&Spektakel-mässan är Zillah&Totte. Allså buktalare. Så sjukt roligt. OCh jag älskar när dockorna är lite crazy och fräcka, det blir lite schizofrent. Jag hade nog inte kunnat vara buktakare, hade trott att dockan var på riktigt till slut och blivit crazy cat lady. Men ohlala, vilken mässa det kommer bli på http://krakelochspektakel.se/ den 26-27 april. Jag ska ha familjeråd ikväll, ska föreslå för sambon att han och vårt lilla gryn följer med. På lördagen är det mama-time på mässan då jag minglar runt och frotterar mig i allt skoj. På söndag - familjetime med Zillah&Totte och allt annat skoj som Ebba kommer äääääääälska! Det blir kalas! Nu ska jag väcka gänget. Träning för mig innan jobb och dagis för Ebbisen. Idag ska hon äta lunch där för första gången! Spännande. OCh igår namnade jag massor av hennes kläder och skor. Det kändedes speciellt. Här sitter jag och namnar mitt barns kläder. Mitt eget barn som ska gå på dagis. Mycket märklig men fin känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.