torsdag 27 februari 2014

Heureka! Halleluja! Änglar sjungo och kors i taket och JAG HAR HITTAT DEN! Den kompletta familjekalendern! Organisations-porr!

Jag är så uppspelt! Ääääääääntligen har det kommit en app till telefjånen som alla i familjen kan ha och lägga in sina aktiviteter, inköpslistor och att-göra listor så har man samma. Bara ett lösenord och användarnamn ihop och sen kan man lägga in allt. Jag älskar listor, kurser, projekt, hitta-på-grejer så för mig är detta nirvana. Jag är så speedad nu att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Nu kan vi planera varenda dag och timme in i minsta detalj. Och sen kan man skriva ut det och flåsflåsflås...... Det heter Cozi. För det är vad den är. Cooosy. Mysig och underbar. MVH Mikkan i Solsidan Nu: watergymnastics i ottan. Givetvis inlagt i kalendern. Idag 6.15 Johanna: vattengympa. Allså, detta är porr för mig. KAlender och organisationsporr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.