lördag 8 februari 2014

Buss-äventyr, polishuset och panetos

Polishuset i Helsingborg ligger ju inte så långt från knutpunkten. Ebba och jag åkte in för att hämta mitt pass som är klart (tack tack tack)och luncha. Kan ju inte va så svårt tänkte jag. Det var det tydligen....först tog vi en buss. Hoppade av i ingenstans och på riktigt kände jag mig vilse. Tog en buss tillbaka. Tog en buss till. Till slut hoppade vi av vid Ica maxi och gick därifrån. H e r r e g u D vad omständigt. Men Ebba var glad och tänk vad underbart att hon tycker det är kul att åka buss, vinka på folk och hojta heeeeeej! 
Sen lunchade vi med mina föräldrar, Daniel dök också upp för han fick sluta tidigare på jobb och lillasyster lina kom också ♥️ Sen fikade vi vid havet. 
Sen kram och hej och hem. Jag och luddbollen (allså hunden) tog en långrunda och nu tittar jag på mello. Vad jag har röstat på ikväll? Panetos! Efter solsken kommer värsta regnet...allt jag behöver har jag inom mig...ohlala svängigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.